czwartek, 6 lutego 2014

Rap - Wersy ! PALUCH & PEZET




~PALUCH~



'' Mamy sny, które męczą i te co chcemy spełnić. Pierwsze to codzienność drugie to cel odległy.'' 

''Porusza skały i burzy mury, niszczy podziały społecznej struktury, nie jesteś gorszy tu jesteś równy - to Hip Hop.''

'' Znaleźć równowagę w życiu przepełnionym smutkiem, zapomnieć o gniewie, w głowie poukładać burdel, skupić swą energię na tym co najlepiej umiem, nie wychylać się przed szereg i nie zginąć kurwa w tłumie.''

''Życie to lata bólu i sekundy szczęścia.''

''Szczęście ma twoje oczy, pragnę w nie patrzeć.''

'' Za co chcesz pij, za co chcesz dziękuj, odnajdź promyk nadziei nawet w nieszczęściu, kieliszki pełne łez wychylam do dna, bo życie kopie jak mołotowa koktajl.''

''  Za przyjaźń, bo bez tego nie doszedłbym nigdzie, choć z roku na rok coraz mniej nas na tej liście.''

'' Za Ciebie kochanie, jesteś na pierwszym miejscu, za co? Dobrze wiesz, za nadanie życiu sensu.''

'' Otwórz oczy, słuchaj ze zrozumieniem. Żyjemy w takim świecie, gdzie zepsucie jest wszędzie.''

''Słaby punkt, pewnie go znasz, jeśli chcesz z nim wygrać to ciągle walcz, to jest słaby punkt może Cię zniszczyć nie mamy wyjścia musimy żyć z tym.''

''Kto ma otwarte drzwi a kto nawet niech nie puka, z kim można działać  a komu nie ufać, ja widzę wszystko mnie nie oszukasz, jeśli znasz inną prawdę chętnie Ciebie posłucham.''




                                                                                                                 ~PEZET~



'' Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół i nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękłoby Ci serce.''

'' Jeśli będę musiał się odwrócić i to co czuję zniszczyć nie móc o tym mówić, jeśli będę musiał poczuć tak, musisz zrozumieć, to będzie koniec nas.''

''Jesteś moją supergirl, jesteś moją cat woman, chciałbym z Tobą uciec gdzieś i wiem, że tak czujesz też.''

''Jestem coraz starszy, coraz młodsze tu dziewczyny, widzę, nie wiem po co to im, ale chcą na cyckach moją ksywę mieć i nienawidzę kiedy mówią mi na ucho, żebym złapał je za włosy i mówił do nich suko.''

'' Im jest trudniej, ciężej, jestem bliżej i tylko Twój uśmiech pcha mnie do przodu.''

''Gdy patrze w Twoje oczy może wciąż jestem naiwny, lecz gdy patrze w nie czuję, że minie wszystko co jest złe.''

''Gdy patrze w Twoje oczy wiem, że nie chce już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj, dziś.

''W moim innym świecie jest inna prawda, tu Ciebie nie ma - to tylko wyobraźnia.''

''I czuję się kurwa całkiem żałośnie, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę.''

''Gdybym wcześniej znał koniec to bym tego nie chciał. Twego piękna i szczęścia.''

''Wolna czy zajęta - dziś mi obojętna.''

''Tylko patrzę w fotografię, już tam nie będę, bo życie nie jest filmem z Happy End'em.''

''Z tych niedopowiedzianych wspomnień, gestów i słów, rodzi się zainteresowanie by czas zepsuć to mógł.''

''Pocałowałbym Cię w usta by poczuć smak życia, odwrócił się, przyłożył lufę do skroni, gdyby miało nie być jutra tak właśnie bym zrobił.''

''Jutro z tego nie będzie już nic. Przegrajmy życie i przestańmy istnieć.''

''Szczęścia nie kupisz, gdy kłopoty piętrzą się po sufit.''

'' I mijam ludzi i odbijam się od ich ciał i chciałbym chociażby unieść ręce lub wypić więcej i wiedzieć na pewno, że gdzieś tu jesteś.''

      

Tak na noc track Pezeta: ''Ostatni Track''






                   

Brak komentarzy: